tirsdag den 22. juli 2014

Outfit // Swimsuit me up! (Rozz-update)

Heysan :)

Vi fortsætter Rozz-outfitkavalkaden med dette outfit, som jeg havde på hele torsdagen, hvor min veninde Catharina og jeg lige var et smut inden om Roskilde midtby, for at få os et tiltrængt og fanden til lækkert varmt bad hos hendes kusine, og lidt ro om ørerne, før weekendens koncerter brød ud, og derefter ind og ose lidt i gågaden og få os noget lækker sund mad, frem for festivallens usunde fristelser. Og så var det selvfølgelig også der Orange blev åbnet af Outkast og The Rolling Stones senere gik på. ;P
- Outfittet er nok et af mine ynglings og et jeg har glædet mig til at kunne bruge (da det jo nok er en kende for festivalsagtigt til lille Kalundborg, haha ;D) Men ikke detso mindre er jeg fuldtstændig vild med det, og så er det da kun en bonus, at jeg fik op til flere kommentarer for badedragten - der btw er fra River Island og købt på Asos (dog desværre udsolgt nu). Virkelig festivalchict på den bohocool og sporty måde, og evt. en måde at style sæsonens badedragt-tendens ;)

 Sunnies: H&M
Øreringe: Sølvsmykker.com
Halskæde: Asos
Badedragt: River Island
Taske: Asos
Ur: Oasis
Armbånd: Asos // vintage
Jeans: Solid Jeans
Sandaler: Vagabond

Ingen kommentarer:

Send en kommentar