søndag den 20. juli 2014

Rozz i billeder

Hey tøser :)

Jeg snakkede jo om at smide en lille Rozz-update op inden længe, og her har jeg så lige fået strikket lidt sammen til jer. Der skete så utrolig meget den uge, og jeg var/er helt mættet på indtryk, der bliver ret svære at gengive præcist, men jeg skal gøre mit bedste, og til at hjælpe mig, fandt jeg lidt af de billeder frem som jeg smed på Instagram under ugen. :)

Jeg kom jo søndag og var med til at ligge i kø, og jeg siger lige gud ske tak og lov for at jeg var derinde med en masse søde venner, der langt de fleste var garvede festivalsrotter, for ellers havde jeg nok ik overlevet det gedemarked. HOLD NU OP en aggressiv (og hurtigt!) crowd man skal igennem, for at få sig en god plads. Heldigvis klarede jeg det, og vi fik et virkelig godt sted øverst i Camp C, hvor vi var så glade for at ligge! Resten af ugen forløb bare super derfra! Ud over at vi havde KANON lækkert vejr, ALLE prognoser til trods, så var jeg også sammen med en masse super søde og sjove mennesker, jeg fik hørt en masse fantastisk musik, købt nogle sygt lækre ting og spist en masse overraksende lækker mad. Og så fik jeg også gjort lidt ekstra gode oplevelser, så som at ride på nakken af en random fyr, der syntes det var synd at jeg var så lille til Roling Stones (talking about a REALLY good view form there!), set en masse alt for seje skadere konkurrere på ramperne (fuuuck nogle balls de dudes har!), købt en åndssvagt pæn ægte læderjakke til 300 kr. (!), klatret på en 12 m. høj klatrevæg OG blive rost for mine færdigheder (hele 2 gange), set Stevie Wonder, bevidnet hvad hashkager og alkohol fører til (DON'T!), morgen-detoxet i solopgangen med overraskende god friskpresset juice i idylliske Camp K, været et hurtigt smut inde forbi Roskilde og få et varmt bad og lidt kvalitets-cafémad, OG oplevet MØ's FAN-FUCKING-TASTISKE optræden (ugens bedste performance, med crowdsurfing og fantastisk synkron energi fra både hende og publikum!)

Så altså, vender jeg tilbage igen næste år? Absofuckinglutely! Var det fedt? Hell yeah! Tog jeg på? Faktisk ikke (tabte mig 1 kg, da jeg fik gået så sindssygt meget den uge. En ting mange ik tænker over, men som faktisk virkelig udligner kalorieindtaget, så vær ik bange for at tage på, hvis du skal rundt og se det hele). Brugte jeg mange penge? Åh ja... Blev de givet godt ud? Det synes jeg ;) Vil du anbefale Rozz til andre? OH YEAH! ;D

Find Holger-camp ;)
Warm-up i Streetcity ved ramperne i Vest-campen, tæt på hvor vi lå. Kan ik huske hvilken dag det var, men det var super fedt! En virkelig cool og meget unik stemning der er deroppe :)
En lidt for flot buksedragt jeg fandt mig i en nice 2hand-stand. Desværre købte jeg den ikke, men man må jo passe på sine penge, ellers bliver man alt for nemt fristet til overtræk!
Lidt dyster kreativitet man kunne udfører i Streetcity i en hyggelig lille stand, med salg af tøj, sofaer og - ja - tegnegrej ;)
Fik set en masse upcoming kunstnere i dagene op til Festivalspladsen, bla. Brynjolfur (som jeg aldrig kan finde ud af at udtale) her på Apollo-scenen. Lidt for techno for mit smag, men stemningen er virkelig fantastisk.
Lidt rigtig lækker SUND kvalitetsmad fra Roskilde midtby, på en virkelig hyggelig øl- og vincafé på Hestetorvet. Mums!
... Og lidt mere forkælelse til ganen på anden lille café ligeledes Hestetorvet. Deres kage og kakao kan forresten virkelig anbefales! Super lækker og i seriøst hyggelige omgivelser!  Kaffekilden Roskilde.
Lige hjem og runde min søde teltkamerats kusine, hvor vi kunne få et bad, tinitusen til at lægge sig og lidt hjemmelighed, før turen gik tilbage til Festivalspladsen.
Strwaberry Daiquiri mens vi ventede på at Outkast skulle åbne Orange. De bedste Daiquiries får man for øvrigt hos Gringo, der findes forskellige steder på festivalspladsen. ;)
Outkast gjorde det - efter min mening - virkelig godt, på trods af dårlige anmeldelser. 'Ms. Jackson', 'Roses' og 'Hey ya' var klare favoritter ;)
Burger. Masser MASSER af burger
Min søde og super cool teltkamerat Catharina og jeg til Rolling Stones ;)
The Rolling Stones LIVE ;)
Lige lånt fra Catharina's insta. Os til The Rolling Stones ;)
Arctic Monkeys var altså også en super oplevelse, igen uanset hvad anmelderne siger. Og så er forsangeren altså evigt fræk at se på, skæv eller ej ;) Hæhæ
Fik også fanget lidt spontan street style på min telefon til de forskellige koncerter. Festivaller har helt deres egen modescene, og jeg ELSKER de mange personlige twist og stilarter man kommer ud for! Især den rockede er jeg ret forfalden til ;)
Endnu mere lækker mad, nydt på endnu en fantastisk scene, fysisk såvel som visuel.
Catharina's mega fede festivalsstil ;)
Endnu engang lånt fra Catharina's Insta. Rozz, vi vender tilbage igen næste år! Beware! ;D Hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar