onsdag den 30. juli 2014

Rozz-køb

Hey Blog :)

Jeg har jo egentlig heller ik fået vist jer, den shopping jeg gjorde mig mens jeg var på Roskilde Festival. Mængden af tøj var ikke særlig betydelig, men det må man sige, at kvaliteten er! Bl.a. fik jeg købt mig hele 3 læderitems i upåklagelig kvalitet og design til kun 1150 kr. bestående af en sort jakke, brun frakke og brun frynsetaske, alle sammen i det flotteste tidløse design, og så til den pris, som man ikke engang kan få én ordentlig læderjakke for normalt! Halleluja et scoop!
Ud over dem fik jeg også købt mig nedenstående hvide skjorte med bladprint, som jeg allerede har vist jer i DETTE OUTFIT, og som jeg er så himmelhenrykt over. Snit, materiale, print og farver var bare for fantastisk og vaccay-like, til at jeg kunne lade den hænge. Tasken købte jeg egentlig før Rozz, og blev brugt til baggage, men med dens fede 90er-logo-mania-vogue-referencer, og dens rummelige snit, kan den også tjene som en yderst tjekket weekendtaske ;) Og så rundede jeg selvfølgelig også lige The Body Shop på vejen, hvor denne opkvikkende ansigtsspray med C-vitamin og Hemp-håndcremen måtte med, som everydayessentialst. Sprayen har specielt reddet mit fjæs fra at se opkogt og kedeligt ud den sidste tid.

Lædertingene er btw købt fra Pele Che Coco. ;P



Ingen kommentarer:

Send en kommentar