lørdag den 16. august 2014

Bolig inspo // White Sheets

Hey Blog :)

Aaah, sådan en lørdag morgen er der altså ik noget bedre, end at slænge sig i en stor, dejlig, fed, blød, hvid seng? Bemærk at jeg siger "hvid". For det er netop lige det ord jeg mener allermest i den sætning. Hvide lagner er bare sååå dejlige at slænge sig i! Som at kaste sig ned i en stor fluffy sky! Jeg blir nødt til at få mig nogle hvide lagner!
Når det så er sagt, så skal sorte lagner heller ej forglemmes, for en stor seng dækket med tykke, sorte dyner og puder er mindst lige så lækker at kaste sig ned i. Og så er det behageligt at omslutte sig med en mørk dyne, når man skal sove. Mmh. Trenden fungerer dog bedst i rum med hvide vægge, efter min mening. Og meget gerne et stort vindue et dejligt lysindfald, der kan oplyse din sky ;) 
Ps. - Lige et godt DIY tip; placer en enkel boksmadras på et par paller, får man det perfekte fundament, der med kontrasten mellem det grove og det vidunderligt bløde og rene gør oplevelsen (og looket) lidt mere lækkert og luksuriøst ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar