tirsdag den 19. august 2014

Bolig inspo // Windows

Hey Blog :)

Jeg ved godt at det ik ligefrem er noget man selv sætter sig ned og nørkler med, men store vinduer er altså et must for mit vedkommende, når det kommer til bopæl. Jeg elsker verdenen, og for min skyld må den gerne træde ind og være til stede i min lejlighed. Eller i hvert fald bare lade mig vide at den er der. Jeg elsker at sidde i en bred vindueskarm med en kop kakao og kigge ud på verdenen. Og så elsker jeg et godt naturligt lysspil i alle henseender. Derfor må mit sted meget gerne være udstyret med en masse dejligt store vinduer, så lyset og verdenen kan kigge indenfor, og jeg samtidig kan følge med i verdenen udenfor, uden selv at deltage ;) Desuden giver vinduer en mulighed for at lade det udenfor dekorere rummene fx med natur eller byliv. En helt anderledes og meget pladsbevarende måde at fylde et sted med liv på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar