onsdag den 6. august 2014

Early fall-cravings

Hey Blog :)

Let's just get down to business. Det er august. Det er varmt. Og efteråret samt min fødselsdag ligger knap 2 måneder væk (for september plejer nu altså også at være nogenlunde varm - no arguments, please!) Og som pr kutyme er jeg lidt i fødselsdagspanik, da jeg som sædvanlig er på herrens mark med min ønskeliste (da jeg altid tænker for meget over tingene...).

Men altså, Asos er jo et godt sted at starte, så jeg har kigget min "saved items"-liste igennem, og valgt nogle efterårsperler ud, som vil gøre sig godt den kommende sæson. Om jeg så ender med at købe dem selv eller de ryger på listen, er endnu uvist, for den grå jumper, den øverste hofteholder, de grå vans og Wellington-urene er alle meget fristende Anna-Sophie-venlige items ;) Uuh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar