tirsdag den 5. august 2014

French girl wearing all black

Hey Blog :)

For noget tid siden faldt jeg over denne ultra cool fashion sketch af Joe Fresh, der illustrerer fransk chicness i vores allesammens ynglingscolor numoru uno (eller sådan da...) sort. Og jeg elsker ganske simpelt idéen, for ikke at nævne de forskellige looks og selve illustrationen. Så über cool og fandens chic, at det gir mig helt lyst til at spankulere til modeuge iført all black - hvilket dog for det første desværre ik rigtig passer ind i mit skema, og på den anden side nok heller ik er særlig smart, årstidens hede taget i betragtning. Men efteråret ligger jo kun et stenkast væk (sorry to say), så så snart de mørke skyer ruller ind over os og blæsten fører både regn, kulde og visne blade med sig, vil jeg være at se iført sorte jeans, sort jakke, tilbageskrabet hår og ægte fransk chicness on my mind. Tak til Joe Fresh for denne fede inspirationskilde ;)

Fashion sketches af Joe Fresh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar