lørdag den 2. august 2014

Lacoste rip off

Hey Blog :)

Så er det sørme August og den sidste officielle sommermåned. Herude på landet er markerne allerede høstet, løvet er begyndt at skifte farve, og skyerne begynder så småt at blive flere. Så småt. Og det er med meget ambivalente følelser, at jeg snart byder efteråret velkomment, for dels er jeg ikke klar til at slippe sommerens varme lange dage, men samtidig er jeg også begyndt at savne dovne regnfulde dage med gylden natur og varm kakao. Men er der én ting jeg uden tøven venter på, så er det efterårsgarderoben, især efter de forskellige Fall-kollektioner begynder at blive flashet rundt omkring.

Jeg har fx hovedkuldt forelsket mig i nedenstående look fra Lacoste' Fall '14-kollektion, men må nok sande, at den økonomiske barre sidder lige lovlig højt til mit budget. Så gud ske tak og lov for High Street mærker, der gør det muligt at genskabe sådanne eksklusive looks til en brøkdel af prisen. Og jeg ville da absolut ik ha noget imod, at gå efteråret i møde i nedenstående look ;)
Ur: Daniel Wellington // Nederdel: Sheinside // Herresko: Asos // Trøje: Hunkydory // Støvler: NLY Shoes // Taske: River Island

Ingen kommentarer:

Send en kommentar