fredag den 29. august 2014

Outfit // Leaf & leather

Hey there :P

Vejret er helt hysterisk lige pt. (så kender vi fædrelandet igen). Blæst, kulde, skyer, sol, varme, skyer, regn, et-sted-mellem-varme-og-kulde... Det er rent ud sagt pisse irriterende at befinde sig i denne mellemtilstand in between sommer og efterår, det er nemlig her hvor vejret ik helt kan bestemme sig for, hvad det vil, og vi arme mennesker, der gerne vil klæde os pænt, enten ender med at svede eller fryse i vejr-ugunstige gevandter.

Anyhow, så sørger jeg for at tjekke DMI hver dag, og prøve at klæde mig efter dagens vejrudsigt, hvilket gør, at jeg på tide er sluppet fra de værste dage med humørsygt vejr. Mit go-to-item må nok være min nyerhvervede læderjakke, der er dejlig varm på overkroppen, uden at få en til at overophede. Og så er det da en bonus at den er så skide cool og passer til alt ;P I dag følte jeg så for lidt rockchic-ness med sorte jeans, læderclutch- og støvler, tilsat min fine fine "blad-skjorte" og lidt delikate gulddetaljer. (den lange halskæde er btw en broche jeg har kommet på en guldkæde - super smart DIY trick). Et fedt overgangslook ifølge mig selv ;)


 Halskæder: Asos - vintage
Læderjakke: Pele che coco
Skjorte: East femme
Ur: Sekonda
Clutch: Oriflame
Jeans: Dr. Denim
Støvler: Asos

Ingen kommentarer:

Send en kommentar