søndag den 10. august 2014

Ups...

Halløjsa Blogsen :P

Æhm ja, det med at glo-shoppe, virker ik så godt. I hvert fald ik når man som jeg har taget en kold tyrker i næsten 2 måneder, med kun få afstikkere. Og så igen; så snart efteråret nærmer sig, modemagasinerne diktere moden og fashionweek bliver skudt igang, sker der noget fysisk inde i kroppen. Eller i hovedet. Noget fysisk psykisk inde i hovedet. Ja. Så nedenstående items blev altså klikket hjem. Og jeg glæder mig til at min lille guilty pleasure bliver afleveret hos mig, så jeg kan gå sensommeren imøde iklædt blødt Calvin Klein-undertøj (og lidt frækt lingerie til weekenden ;P), flotte perleøreringe, cool støvler og varm strik. 

1 kommentar:

  1. Kan rigtig godt lide de øreringe du har fundet, og er vild med dit tidligere indlæg :)

    Jeg har lige startet en ny blog op efter at have holdt pause med at blogge et stykke tid, og jeg ville blive rigtig glad, hvis du gad kigge forbi :)

    //laurajuul.blogspot.dk

    SvarSlet