lørdag den 20. september 2014

Current obsession: Stripes

Hey folks

Er der én trend der har bestået siden tidernes morgen og Chanel's storhedstid, så må de nok være de maritime striber, som vi det sidste lange stykke tid har set pryde både trøjer, toppe, bukser, jakker og accessorize i hele den kendte farvepalet. Selv må jeg dog sige, at den good old sort-og-hvid-stribede trøje altså er en vinder. Super klædelig, cool og innovativ klassiker der passer til alle aldre, alle køn, alle kropsformer og alle styles (næsten alle). Den stribede trøje er faktisk gået hen og blevet et basic item i en hver kvinde-garderobe på lige linje med Den Lille Sorte, den hvide tee og de blå jeans. Og jeg har længe haft sådan én stående på min must-liste, men har dog endnu ik fundet den rigtige, da fundet af den rette stribede trøje er ligesom fundet af de rigtige jeans. Det tager tid.

Nedenfor har jeg dog samlet et lille moodboard til mig selv og folket, over mulige items og styles inkluderet den stribede sag, med og uden ærmer. Personligt er jeg helst vild med Denim & Supplay trøjen, By Malene Birger skjorten og Estradeaur toppen. Lidt til en hver lejlighed. ;P

Store personligheder inden for kunstens verden har alle været med til at fastslå den tidløse trend, mand som kvinde, og jeg må sige, at de ikke er værst som ambassadører for stilen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar