tirsdag den 16. september 2014

Eurowoman editorial "Soft Grunge"

- Howdy folks

Ganske vist er det nye Eurowoman Oktober nummer netop kommet på gade, men jeg synes nu, at vi lige skal hænge os lidt i september endnu. Jeg er nemlig ikke færdig med at beundre dettes editorial med model Maria Gregersen i hovedrollen som ægte bramfri grunge-sild, der foreviges af fotograf Henrik Bülow. Jeg har altid været nede med rock, både musik, tøj og attitude, og den måde rockede items og tidløse klassikere kombineres med nøgenhed, en enkel farvepalet og sexet rodet hår, får jeg lyst til at springe ud af soveværelset i hvid tank, I-woke-up-like-this-hår og slidte jeans på de dage jeg bare give a shit. 

Am I the only one feeling this vibe?

 Fotograf: Henrik Bülow
Model: Maria Gregersen
Stylist: Gertrud Maria Bonnelykke
Hår: Henrik Haue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar