tirsdag den 23. september 2014

H&M Cravings

Howdy

Spøjst som H&M er blevet overset her på bloggen, når man tænker på, at det har været min all time favorite af high street mærker siden kæden åbnede butik i Kalundborg, så jeg ku ose dagligt efter skole. Men da jeg ik kommer så tit i Kalundborg mere, er mine daglige oseture desværre blevet groft nedskåret. Øv bøv. Men hvor kan jeg dog godt mærke, at jeg stadig har varme følelser for den kære modekæde, for så sent som i går i Holbæk, faldt jeg over nedenstående items, og kan simpelthen ik slå dem ud af hovedet. Off shoulder-trøjen, den lange tank-kjole og frakken tror jeg allerede så småt er på vej hjem til mig, og resten følger måske-måske ikke trop. Og når man taler om solen, er der så en bedre anledning, end når man bliver foræret gratis fragt med koden 2277 frem til søndag d. 28. sept? I think not. Vi ved jo alle at fragtafgiften er den der holder os mest tilbage anyway. Hæhæ.

Happy shopping ;)

H&M Cravings
Mørkegrå uldfrakke - 249 kr. // Ribbet jerseytop - 129 kr. // Notesbog - 49 kr. // Bukser - 249 kr. // Sort pencilskirt - 179 kr. // Beige pencilskirt - 179 kr. // Off shoulder-trøje - 249 kr. // Camel kasmirtrøje - 599 kr. // Ribbet top - 40 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar