onsdag den 24. september 2014

Look-saver: sunnies

Howdy folks

Jeg elsker solbriller. No shit. Jeg har dem på mig stort set altid, whether it's sunny or not. Kald det Hollywood-syndromet eller tømmermændslook, I don't care, jeg elsker bare solbriller! Jeg kan have et helt simpelt outfit på og stadig føle mig som en Olsen, bare jeg adder et par aviators - der på tide er min favorit. Samtidig er det også en geni-fucking-al måde at skjule et par morgentrætte øjne! What's not to like? Så nu vælger jeg at slå et slag for et af mine ynglingsaccessorize, og lave en lille collage med diverse solbriller i forskellige prisklasser og tilhørende moodboard med tidens største stil-ikoner og inspirerende styles. Og lad mig så slutte af med nedenstående citat; "Sunglasses, like red lipstick, changes everything". Well, they're right you know ;)

Sunglasses of all styles and times
Klik på collagen for links

Ingen kommentarer:

Send en kommentar