søndag den 14. september 2014

Olsen-fascination kontra Nelly-rabat

Hey rebs :P

Jeg er næppe den første til at blogge om de evigt stilfulde Olsen-tvillingers fashionable tilgang til god stil, ej heller den første der kommer med nok så kreative bud på, hvordan man kan rekreere deres minimalistiske cool work wear-chice rober. Jeg er kort og godt slet ikke first in line med noget som helst her, og blogger egentlig bare "old news" i dag. Men altså da Nelly kører med en rabatkode der giver 15 % på et minimumskøb á 500 kr. KUN i dag (med koden HAPPYFALL), og jeg tilfældigvis er blevet fuldstændig urimeligt forelsket i nedenstående look, der til forveksling minder om en klassisk "Olsen-garderobe", ku jeg da lige så godt gå planken ud. Så her har I det; en rabatkode til Nelly - der varer til og med i dag, søndag d. 14. sept kl. 23.59) - samt et lille sammensat look, med mit bud på, hvordan man "laver en Olsen". 

God dag til folket ;P
Like an Olsen
Tryk på collagen for links

Ingen kommentarer:

Send en kommentar