mandag den 22. september 2014

Outfit // Heldragt

Hej peepers

Da jeg forleden var forbi H&M i Kalundborg by coincident, kom jeg "accidently" til at købe denne heldragt med hjem. Jeg var egentlig rimelig skeptisk på, om det bare var en flygtig forelskelse, der ville blive brugt én gang og så bare hænge og lokke møl, men jo mere jeg kigger på den, jo mere tilfreds er jeg med mit køb. Selve dragten er super lækker, og veksler mellem stram og løs alle de rigtige steder. Den har den perfekte grå farve og et snit der både er cool, casual og chict (trippel C, hvabehar?), og jeg har allerede flere styles til den inde i hovedet til både hverdag og fest, hvoraf i dag blev en rå udgave med læderjakke, converse og stram frisure.
- Jeg forudser et længerevarende smukt venskab med denne dejlighed ;)

Heldragten kan findes HER i både grå og mørkeblå.
 Øreringe: NLY Accessorize
Lædejakke: Pele Che Coco
Buksedragt: H&M
Taske: H&M
Ur: Sekonda
Sko: Converse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar