mandag den 15. september 2014

Outfit // Kappe-vejr

Hey preps

Efteråret er sørme ved at få ordentligt tag i DK, så jeg udnytter de grå dage, og sæsonens bedste klæd-sig-på-årstid, til at kunne iføre mig rober, der om sommeren vil være for varmt og vinteren for koldt. Kappen fra H&M har jeg minsandten savnet! Den kom ikke rigtig til sin ret sidste år, så der er en del at indhente (dejligt at kappe-trenden går igen). Og så så jeg da lige mit snit til at sporte den med andre af sæsonens skrig, så som de knælange støvler og rullekraven, alt sammen i et minimalistisk Upper East Side-ish look. Får mig ligefrem til at savne storbylivet lidt... Men hvad, når ret skal være ret er lille Kalundbronx da også meget hyggelig til en eftermiddagsstroll på Møllebakken ;P

Pssst... Hvis man ik nåede at udnytte koden på 15 % til nelly i går, så er der KUN i dag sat en kode på hele 20 % på højkant, til ordre over 807 kr. og 15 % til ordre på 565 kr., med koden VICAW. Så gad vide om det BY Malene Birger sæt alligevel sku blive mit ;) God shopping!


Sunnies: Urban Outfitters
Kappe: H&M
Trøje: Zara
Nederdel: H&M
Ur: Sekonda
Armbånd: Asos
Knæstrømper: H&M
Støvler: 2hand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar