mandag den 29. september 2014

Outfit // Late summer stroll

Hey peps :P

Tjekker lige sent ind med dagens outfit, der ifølge mig er sådan et lækkert sensommerlook. Jovist, efteråret er så småt begyndt, men det er som om at sommeren ik rigtig vil slippe os, og for min skyld ingen alarm. ;)
- Billederne er skudt i Jyderup ude ved Sølyst slot beliggende ved det smukke Skarresø, og med omtalte som baggrund, gik jeg lidt i fotomode, og måtte også lige skyde lidt af den flotte scene.

Egentlig var jeg i Jyderup for at indlevere et ur, der skal have taget nogle led af, som jeg fik i 20års gave i lørdages. Yup, Anna-Sophie er nu officielt voksen nu (eller på papiret er jeg i al fald...), dog lader et opsummerende indlæg med gaver og outfit vente på sig. Men ind til da, kan jeg vise min flotte nye Sif Jakobs halskæde som jeg fik af min kære lillebror. ;)

Halskæde: Sif Jakobs
Poncho: H&M
Ur: Sekonda
Taske: David Jones
Jeans: Dr. Denim
Sko: Dune

Ingen kommentarer:

Send en kommentar