torsdag den 18. september 2014

Outfit // Sådan en mandag...

Hey peps

Jeg ved ik om I kender følelsen af mandag, og har brugt den om andre ugedage, men det tillader jeg mig at gøre i dag. Fuldt skema på skolen og i SFO med overgearede unger og et støjniveau der ligger niveauet over decibel, burde slet ik høre sig torsdagen til, hvor man er træt og hvast. Gud ske tak og lov for at det er weekend i morgen!
- Jeg er rimelig gavmild med outfit-posts denne måned, men det er jo simpelthen det perfekte påklædningvejr pt, så how can I not? I dag trak jeg endnu en gang i det sort-hvide antræk og fik til og med at vide, at jeg lignede en bodyguard. Hm tak? Men hvad, de skulderpuder kan måske også forvirre lidt.. 


 Sunnies: Urban Outfitters
Øreringe & armbånd: Asos
Blazer: 2hand
Tee: H&M
Bukser: H&M
Ur: Sekonda
Ringe: vintage
Sko: Converse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar