mandag den 29. september 2014

Pointed Flats - ja, ogs' mig

Morning' girls

Overskriften siger egentlig pretty much det hele. Pointed flats er en trend mode- og blogland har digget ret længe, og nu var turen så kommet til mig, for jeg har altså et eller andet soft spot for de spidse snuder og loafers-snittet. Der er noget sofistikeret, tidløst og klassisk i unisex-genren over dem, and I'm just lovin' it! Og så hjælper Instagram altså heller ik på det, skulle jeg hilse og sige... Nevertheless, så er det dog en større sag at finde de rigtige, da de ikke bare skal se pæne ud, men også sidde godt på foden og være i god kvalitet. Og så fandt jeg disse. Pisse smukke, fedt snit og en fed detalje i form af pony-effekt - der også er stort lige nu. 'Amen altså, what's a girl to do? Så jeg ofrede de 663 kr. på dem, og de har siddet på mig ever since. Jeg er SÅ glad for dem! Ud over at de ser mega luksuriøse ud, er de faktisk også okay at gå i. Jeg har valgt en 38, der nok er lige småt nok, men de passer faktisk fint, sidder nærmest som limet på foden, hvilket er ret dejligt - og så gir de sig nok også lidt, hvilket er væsenligt at tage hensyn til.

Psst... Mes de spidse snuder, kan man faktisk snyde sine ben, til at se længere ud, især hvis man viser lidt ankler til. Endnu en win ved dem! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar