onsdag den 22. oktober 2014

Bloggen flytter

Yup, med alle de ændringer der er blevet foretaget på bloggen i år, så vil denne nok være den største; bloggen flytter nemlig til nye græsgange, bedre kendt som Bloggers Delight under navnet Miss Sophie's Universe. Hvorfor? Hm tja, det var faktisk bare en ganske spontan beslutning, der startede ved en vis nysgerrighed om, hvordan det ville være at blogge på DK's største netværk. Blogspot er dejlig og nem at finde rundt i for en begynder, men desværre også ret nem at drukne i, med så mange globalt aktive blogge! Og med en masse af mine ynglingsbloggere på B.D., synes jeg at det kunne være en spændende ting at prøve kræfter med.

Delvist kan man vel også kalde det et skridt mod, at løfte min blog ud af barnestadiet, som den lidt har været i her på Blogspot. Man udvikler sig hele tiden, og nu er tiden vist moden for løsrivelse; min lille baby er i teenageårene nu, og skal nu prøve kræfter med andre udfordringer.

Jeg håber stærkt på, at kunne fortsætte stilen og mine mange skriblerier inde på Miss Sophie's Universe, og bringe ånden fra Annahontas med mig - hun vil jo altid være med mig, den lille flabbede tøs, og minde mig om mit lille uskyldige, naive, emsige og irriterende pinlige jeg, høhø ;)

Hvad fremtiden vil blive for Annahontas, er endnu ikke sikker, men ind til videre får den lov at stå, men al blogging vil for fremtiden nok ske på Miss Sophie's Universe, hvor jeg håber at I vil fortsætte med at følge med og følge min udvikling. Jeg ser i hvert fald frem til den ;)

- Knus og tak for nu og forhåbentlig på gensyn,
Anna-Sophie! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar