tirsdag den 14. oktober 2014

Cobolt negle

Jeg er helt pjattet med flotte (og dyre...) neglelakke, og ønsker mig nogle stort set hver gang der er lejlighed for det. Traditionen tro har jeg typisk én speciel neglelak jeg crusher på, hvor det sidste år var Chanel's 'Peridot', og i år er det så blevet 'Bleu Cobalt' af Yves Saint Laurent's tur, hvilken jeg var så heldig, at få i 20års fødselsdagsgave af min søde og betænksomme bonusmoster.
- Lakken er fantastisk pigmenteret og behøver egentlig kun ét lag for at være dækkende og tørrer endda hurtigt. Penslen er bred og kan faktisk dække hele neglen, så man kun behøver at påføre ét strøg, hvilket er virkelig dejligt i en presset situation og for ti-tomler som mig! Flakonen er vel ganske overflødig for mig at komplimentere, men det der egentlig fanger mig mest, er den smukke mørke cobaltblå farve, der med sit diskrete shine til forveksling minder om nattehimlen. 'amen den er SÅ fin og passende her til vinter, altså! Så hvis I mangler en flot og lidt speciel farve at have på neglene her til vinter, er denne et rigtig godt bud! ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar