mandag den 13. oktober 2014

Fitspo

Jeg dør lidt indeni når jeg ser de her billeder. Og der er sikkert mange derude, der nu sidder og rynker på næsen over mine 1. world's problems, men for sytten hvor kan mindreværdskomplekser altså også gøre nas. Jeg har det dog fint med mig selv, men nedenstående billeder og idéen om, at man altid kan yde lidt ekstra og få liiiidt pænere lårbasser eller en liiidt rundere røv og nogle liiiidt mere tonede arme og abbs, efterlader sig bare en irriterende prikken i hovedbunden og en lille emsig stemme, der konstant poker ind med, at man godt lige kan nå at løbe en lille tur - også selvom det er mørkt og klokken nærmer sig 23 en torsdag aften... og det ender for det meste bare ud i trøstespis, sultestraffe og en bitter sindsstemning. Hvor er det sunder i det? Hm, men jeg burde nu få rørt mig lidt. Så hvor meget det end ligger mod min vilje, poster jeg nedenstående fotos, som en lille poker til mig selv, om at komme noget mere ud og træne og get 'dat booty going once again! Nu har jeg jo også nogle fancy løbesko der skal bruges...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar