torsdag den 2. oktober 2014

Hugo flytter ind

Hey flicks ;P

Jeg er simpelthen blevet så smækforkælet i år med en masse gode gaver, som jeg godt vil sige af hjertet tak for! Og specielt én gave har jeg svært ved at få armene ned over, hvilket er nedenstående Hugo Boss lænkeur i guld, som jeg har savlet over i et par år efterhånden. Og ikke nok med det, er det også blevet indgraveret bag på urskiven, så jeg altid vil huske min 20års. Det er nok et af de items i min garderobe jeg allerede på nuværende tidspunkt kan proklamere, at jeg aldrig vil skille mig af med. Det har allerede på kort tid fået en enorm affektionsværdi for mig. :)

Flere gave flash are to come, men ville lige vise mit dejlige ur først. Har I mon en gammel gave eller et item I aldrig vil skille jer af med? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar