lørdag den 4. oktober 2014

Kærestegave - Fifty Shades

Hey Flicks

Da weekenden er lidt travl for mig, pga. en afskedsfest fredag for min gode veninde - der rejser ud som guide søndag -, noget ekstra fødselsdagstamtam for mig og min familie i dag (stay tuned), lørdag, og oprydning og velfortjent afslapning søndag, har jeg sørget for lidt opdateringer herinde på forhånd, så vi ik kommer til at kede os for meget. Nu må jeg jo også se at få vist resten af de gaver!
- Så det vil jeg gøre, ved bl.a. at vise den - eller de gaver min kæreste gav mig, hvilket var intet ringere end trilogien Fifty Shades of Grey - Jaja, nogen får smykker, andre får parfume, jeg får erotisk litteratur.
'Amen altså, mere mainstream blir det jo ikke. Til hans forsvar havde jeg dog selv ønsket mig bøgerne! Men derfor er det jo stadig sjovt, og en god kærestegave i al sin logiske enkelhed ;) Desuden fortjener han store kredits for at kunne tumle mig og min klodsethed (da jeg i forvirring kom til at sende ham en gammel ønskeseddel fra min folkeskoletid med en masse pubertetespigegøgl - jeg egentlig troede jeg havde slettet -, og først fik sendt den rigtige 2 dage før F-dagen. Kan I stave til pinligt?!)

Jeg er ik kommet særlig langt ind i første bog endnu, men so far virker den god. Fint skrevet, om end lidt ungpiget (jeg ku måske godt savne en lidt mere moden retorik), og så skinner det ret meget igennem, at trilogien tog sine spæde skridt som Twilight Fan-fic (no shit, Fifty Shades startede faktisk som fanfic til Twilight!). Men ellers synes jeg at den første bog i al fald lever op til mine forventninger, og da jeg har hørt både godt og dårligt om bøgerne, glæder jeg mig til at fordybe mig i universet (...), og se om Fifty Shades kan leve op til hypen. Personligt har jeg aldrig set mig selv som hipster nok til at ignorere det mainstream, når det ført har fanget min fascination ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar