torsdag den 2. oktober 2014

Love Stories

Hey Flicks :P

Her for et par uger siden købte jeg dette sæt undertøj fra Love Stories på Nelly, og jeg er simpelthen så smaskforelsket i det, at det lige fortjener at blive vist! Love Stories Intimates er et hollandsk undertøjsmærke der for ganske nylig er blevet rimelig hypet i blogland. Selv havde jeg ik hørt om mærket, før jeg pr tilfælde fandt nedenstående sæt på Nelly - og nu er jeg solgt. Mærkets hovedformål er at kreere undertøj der kan matches på kryds og tværs, og blander genrer som det klassiske med det sporty og det sexede med det hyggelige. Priserne er ganske vist lidt i mellemklassen, men til gengæld får man høj komfort, lækkert design og pieces man kan bruge seperat. Jeg er i al fald over the moon for dette sæt, som jeg synes er noget nær den perfekte kombi af sport og romantik og rigtig Tumblr - man er vel blogger ;)
Det er simpelthen så fint! Hvad siger I? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar