tirsdag den 7. oktober 2014

Nye løbesko

Howdy

Så er det slut med undskyldningrne! Det virkede som en strategisk god idé, at ønske sig et par ordentlige løbesko i fødselsdagsgave, hvilket jeg gjorde, og herefter fik af mine søde betænksomme forældre. ;) Valget faldt på Nike Lunarglide 6, som jeg i samarbejde med en dygtig ekspedient - og efter en meget tiltrængt gangtest på løbebånd, som kan fås i Sportmaster's butikker - fandt frem til ville være ideelle til mig og min løbestil, -rute, -form og -teknik. Bevares, i dag skal man jo allerhelst løbe i Nike Free og gå i Nike Air Max, Adidas Original og New Balance (hvilke jeg også ønsker mig *indsæt nervøs latter*...), for det diktere tidens modegodtfolk, men jeg må nu sige, at jeg løber så ganske glimrende i disse, der både er luftige, stødabsorberende og lette, så man ikke skal løbe med et par svedige klodser på fødderne, som jeg hidtil har gjort. Og så er farverne rimelig smarte, hvis jeg selv skal sige det ;) Så nu må I have mig undskyld, jeg skal ud og løbe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar