fredag den 10. oktober 2014

Outfit // Alt andet end efterår

Hodwy folks. Et alt andet end efterårs-agtigt outfit hang på mig i dag. Jeg må nok virke super personlighedsspaltet, ved at gå fra et næsten helt sort outfit den ene dag til et næsten helt hvidt den anden - der så endda sporter bar mave. 'amen hva sker der lige? Men når man har noget tøj liggende, skal man jo gå med det, og det var lidt den følelser, der fik mig til at trække i mavebluse og hvide jeans, her til morgen. Funny how that goes. Nu må jeg så bare krydse fingre for, at jeg ik blir syg, for selvom solen var fremme og det var okay lunt, så må jeg altså bare erkende, at årstiden og dertilhørende blæst ikke byder sig for særlig meget hud mere (jeg havde da også jakke på, skal det dog lige siges)...
- Forresten, så så jeg også lige mulighed for at flashe mine Sif Jakobs-smykker jeg fik i 20års, bestående af en halskæde og et sæt øreringe med små pyramider. Jeg synes simpelthen at de er så flotte og enkle, og passer rigtig godt til den skandinaviske stil, som jeg er så glad for. Og så ser det ekstra lækkert ud, hvis man matcher dem med andre enkle sølvsmykker, hvilket jeg snart må få prøvet ;)

 Sunnies: Top Shop
Halskæde & øreringe: Sif Jakobs
Ur: Marc by Marc Jacobs
Top: H&M
Jeans: H&M
Sko: Dune

Ingen kommentarer:

Send en kommentar