fredag den 3. oktober 2014

Wanna smell Chanel

Hey tøser :)

Er der én ting jeg elsker, er det parfumer! Jeg elsker dufte, og har mange af dem. Og min yngling har nok hidtil været Coco Chanel Chance eau Fraiche, som jeg fik til min 18års fødselsdag. Den har dog sidenhen fået skarp konkurrence af min nye Chanel-duft Coco Mademoiselle, som jeg fik til min 20års fødselsdag i lørdages. Chanel må derfor siges at være en lidt traditionsrig parfume for mig, hver gang jeg runder en større fødselsdag. Parfumen er relativt ny men allerede blevet enormt hyped, og hver gang jeg duftede den på mine veninder, måtte jeg vende hovedet og se, hvem der duftede så godt, hvilket flere af mine venner også gjorde. Jeg husker især til en fest, hvor en veninde lige havde taget den på, og en af mine kammerater spurgte hvem eller hvad der dog duftede så godt?

Duften er i den lidt søde genre, hvilket jeg normalt ik er særlig god til, da jeg let får hovedpine af tunge og søde dufte, men denne duft er ganske frisk og let, trods sin sødme, og damper hurtigt af, så den efterlader sig et diskret duftspor med en lille smule vanilje-essens i, hvilket jeg er helt pjattet med! Jeg var dog alligevel flere gange inde i Matas, for at prøve parfumen på, for at se om den var noget for mig - og man må vel sige, at jeg ikke var i tvivl, siden jeg flere gange kiggede mig omkring, for at se efter den behagelige duft's ejermand, og det så var mig selv. ;) Så duften røg lige luks på ønskesedlen, og jeg var rigtig glad, da jeg så fik den af mine forældre.

- Det er faktisk lidt spøjst som Chanel Chance eau Fraiche har defineret gymnasietiden og de sene teenageår for mig, og den nye Coco Mademoiselle fremover vil gøre det ind i starttyverne. Gad vide om Chanel mon når ud med en ny duft til når jeg bliver 25 år. Ku være lidt sjovt ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar